søndag 4. januar 2009

Nytt år, nye muligheter.











Godt Nyttår










Akkurat nå befinner jeg meg i Malaysia, nærmere bestemt Kuala Lumpur.





Kuala Lumpur er en middels stor by ca 1.5 millioner, med en blanding av India, Kina og Midtøsten.





Hovedreligionen er Islam.










Jeg kom fra Kho Phangang og en utrolig nyttårsfeiring..





Mellom 10 og 15 tusen mennesker dansende på stranda, helt utrolig..










Det var veldig morsomt, og jeg møtte masse mennesker jeg har møtt tidligere på reisen min, så jeg hadde en veldig fin nyttårsfeiring.










Akkurat nå henger jeg sammen med ett par karer fra England, nærmere bestemt Nottingham, de drar snart til Australia for å jobbe om noen dager.










Turen min videre nå går til Indonesia og Bali, men man veit jo aldri hva som skjer..

Bildene er fra nyttår i khophangang, det er meg og Michael fra Canada, en kar jeg møtte i Laos for første gang og møtte han tilfeldig i Kho Phangang..

1 kommentar:

Laila sa...

Hei og godt nytt år!
Jammen får du oppleve mye og treffe masse folk. Kanskje du treffer søskenbarnet mitt som bor i Kuala Lumpur !? Han heter Svein Magne...det kan da vel være en sjanse ;). Ønsker deg god tur videre. Hilsen fra oss i det kalde nord.