fredag 14. november 2008

Endelig vekk fra Bangkok






Nå var det deilig å komme seg unna Bangkok, jeg tok nattbussen fra Bangkok i natt lokal tid og er nå i en by som heter Chaing Mai, nord i Bangkok.



Planen nå er å komme meg litt lenger nord, til Laos, så videre til Kambodja og Vietnam.






Chaing Mai er en ganske liten by, med ca 150.000 innbyggere og her er det mye roligere enn Bangkok, kom hit sammen med en full buss, fant ett guesthouse sammen med tre jenter fra Holland.



Jeg satser på å bli her noen dager før jeg drar videre.





hipp og hopp

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei Mats!
Det var godt å se at du har kommet deg videre!
Her er det lørdag morgen,i gårkveld prøvde vi årets rakfisk.Skal nå tømme garagen.Vi ønsker deg alt GODT!KOOOOS deg masse!
KLEM FRA MOR OG LEIF!

Erik Broman sa...

Hei Mats, godt å høre at alt er bra med deg. Endelig kommet meg på nett. Godt å komme hjem fra hjortejakt på Vestlandet. Har vært på Bytårnet et par dager - spennende. Kos deg, jeg regner med at det er en masse opplevelser og nye erfaringer. Som pappa må jeg jo uansett si at du må være forsiktig og passe på deg selv. Glad i deg! Pappa

Bare meg og mitt sa...

Halla balla ,

åssen går det med kostinga? Har du fått feid deg gjennom Bankok?

Hilsen jentene på halmstad ;)