mandag 17. november 2008

Snart Laos






I dag er en av de dagene hvor jeg har våknet tidlig.
Så nå sitter jeg på guesthouset mitt, drikker litt kaffe før jeg drar til den lokale britiske puben for litt vestlig frokost og for å møte Gareth.



Gareth en kar jeg møtte i Bangkok, flott fyr, vi drar til Laos sammen i morgen.. gleder meg til å se det landet...



De siste dagene har jeg bare utforsket Chaing Mai, var på det store søndagsmarkedet sammen med en kar fra England, Simon, han har ikke vært i England på 2 og ett halvt år, Remy fra California og Gareth.
Så var det noen pils på den lokale puben, hvor jeg tilfeldig møtte på Gareth for noen dager siden....



Så nå koser jeg meg gløgg ihjel, nyter livet, før turen går videre til Laos..






Slenger med noen bilder fra går kveld, av Gareth og meg, og Remy og meg..






Ingen kommentarer: