tirsdag 18. november 2008

Siste dag i Thailand, for denne gang...










Jeg har blitt en morgenfugl, i dag var jeg oppe klokka åtte, selvom jeg ikke var i seng før klokka to i natt..




Det passer egentlig ganske bra, jeg må pakke, betale for rommet mitt, levere scooter og rekke en buss som går klokka ett.








I går møtte jeg Gareth, vi fant et greit sted å spise frokost, før vi leide scootere for å utførske Chaing Mai.




Vi kjørte opp i fjellet for å se på det store tempelet og deretter til en tigerpark.








Jeg merka at jeg ikke er vant til å kjøre scooter og det thailanske trafikk kaoset, men moro var det, kjøre sammen med de andre scooterene helt foran i lyskryssene, ellers lå vi som noen sinker så langt ut på venstre siden som mulig.








Vi gjorde ett bra kjøp av bussbilletter, førti kroner til grensen til Laos, fra grensen skal vi kjøre en "slowboat" som tar to dager..








Jeg ser veldig fram mot å komme meg til ett annet land, spesielt siden Gareth har vært i over tyve land de siste månedene.
Hepphepp

1 kommentar:

Broggis sa...

åååååå, jeg er nesten missunnelig. Kjenner lukta og hører lydene. KOs deg videre!